Teenuse Tingimused

Kõik broneeringud, olgu need kinnitatud või ootel, kehtivad Lemmika kasutustingimuste alusel. Broneeringuvormi esitamine tähendab nende tingimuste nõustumist ning teenuste jätkuv kasutamine kinnitab tingimustega nõustumist iga teenuse kasutamise korral.

Broneeringud

  1. Broneering tuleb teha hiljemalt 3 päeva enne viibimisperioodi (lemmikute pansioni puhul) või külastusperioodi (koduvisiidi puhul).
  2. Palun pange tähele, et kirjalikult kokkulepitud kuupäevad broneeringuvormi, vestlusplatvormide või telefoni teel on ajutised broneeringud ega ole juriidiliselt siduvad.
  3. Minimaalne viibimisaeg ja koduvisiidid on 3 päeva või 50€ väärtuses.
  4. Broneeringu lukustamiseks tuleb tasuda 50€ broneerimistasu.
  5. Broneeringud kinnitatakse alles pärast broneerimistasu tasumist.
  6. Pärast broneerimistasu tasumist saadab Lemmika lepingu, mille peate digitaalselt allkirjastama ja tagasi saatma.
  7. Kui te ei allkirjasta saadetud lepingut, kuid tasute broneerimistasu, loetakse leping kehtivaks.
  8. Broneeringu tühistamisel on broneerimistasu osaliselt või täielikult mittetagastatav sõltuvalt tühistamise ajast. Lugege Makse, tühistamine ja tagasimakse poliitikat.
  9. Nõustute allkirjastatud vormide tagastamise ja deposiidi tasumisega 3 päeva jooksul algsest taotlusest.
  10. Lemmika ei vastuta broneeringu avalhoidmise eest kauem kui 3 päeva ilma kontaktita.
  11. Broneering tuleb teha ainult meie veebipõhise broneerimissüsteemi kaudu.

Makse, Tühistamine ja Tagasimakse

  1. Broneerimistasu on 50€ ja toimib deposiidina.
  2. Makse saab teha sularahas või pangaülekandega.
  3. Pangaülekanne:
    • Pank: LHV Pank AS
    • Kontonumber: EE557700771009287603
    • Saaja: Lillika OÜ
    • Selgitus: teie lemmiklooma nimi.

Tühistamise tingimused

  1. 3-7 päeva enne kokkulepitud perioodi: 50% deposiidist on mittetagastatav.
  2. Vähem kui 3 päeva enne: 100% deposiidist on mittetagastatav.
  3. Lemmiklooma ootamatu surma korral tagastab Lemmika kogu deposiidi.
  4. Enneaegse äratoomise korral tagasimakset ei toimu.
  5. Hindasid võime igal ajal muuta.
  6. Võlgnevuste korral (üle 30 tööpäeva) kasutatakse võlgade sissenõudmist.

Tegevus

Pansioniteenuse lahtiolekuajad

  1. Ainult kokkuleppel
  2. Kaasa- ja äravedu samuti kokkuleppel
  3. Hilinemise korral võetakse lisatasu

Koduvisiidi külastusajad

  1. Iga visiit kestab 50-60 minutit.
  2. Päevased visiidid 11:00-18:00 vahel.
  3. Külastusajad võivad varieeruda asukohast sõltuvalt.
  4. Jätame endale õiguse keelduda konkreetsetest aegadest.

Üldinfo Pansioniteenuse ja Koduvisiidi Kohta

Lemmiklooma tervis

  1. Loomad peavad olema puhtad ja vabad puukidest, kirpudest, ussidest või nakkushaigustest.
  2. Kehtivad vaktsineerimiskuupäevad tuleb teatada broneeringu tegemisel.
  3. Ravimite andmise korral ei vastuta tüsistuste eest.
  4. Veterinaarabi vajaduse korral maksab omanik kõik kulud.

Toit, varustus ja muud kulud

  1. Omanik peab tagama piisava toidu ja varustuse kogu viibimisajaks.
  2. Ebapiisava toidu korral hüvitatakse lisaostude kulud.
  3. Muud kulud (toit, erivajadused) arveldatakse äraveo ajal.

Kuuluvad esemed

  1. Kõike vajalikku saab meilt, kuid võite tuua koduseid esemeid.
  2. Esemed jäävad omaniku riskile.
  3. Ei vastuta kahjustuste või kadumise eest.

Kindlustus ja Turvalisus

  1. Nõuetekohane hooldus vastavalt lepingule.
  2. Omaniku vastutus piisava kindlustuse eest.
  3. Lemmika ei vastuta vara kahjustuste eest.
  4. Ei vastuta teiste isikute tegevuse eest.
  5. Teatage ette kõikidest kodusse ligipääsu õigusega isikutest.

Hädaolukordade korral

  1. Võtame vajalikud meetmed lemmikloomade aitamiseks.
  2. Majapidamishädaolukorras võetakse ühendust hädaabikontaktiga.
  3. Kõiki loomi kontrollitakse enne lahkumist.

Termostaat ja loomade jäätmed

  1. Jätke termostaadi seaded loomulikule mugavale vahemikule.
  2. Vajadusel reguleerime temperatuuri.
  3. Loomade jäätmete kõrvaldamine – palun varustage kilekottidega.
  4. Tavapärasest suurema koristuse korral võetakse lisatasu.

Ilmastikuolud

Usaldage meie otsustusvõimele halva ilma korral. Äärmuslike ilmaolude korral võtame ühendust alternatiivide arutamiseks.

Kaaslejad ja abilised

  1. Lemmika võib kaasata abilisi lisatasu võtmata.
  2. Turvalisuse huvides määrame vajadusel kaaslejaid.

Väiksed teened

  1. Aitame väikeste teenustega:
    • Posti ja pakettide toomine.
    • Prügikastide väljaviimine.
    • Valguste süütamine ja kardinade sulgemine.
    • Taimede kastmine.
  2. Jätame endale õiguse keelduda lemmikloomahooldusega mitteseotud teenustest.

Pansionispetsiifilised tingimused

  1. Nõustute, et teie lemmikloom suhtleb teiste loomadega.
  2. Võtame vastu kuni 5 kassi ja/või 2 koera korraga. Jälgime neid hoolikalt ja valmistame ette eraldi alad erivajadustega lemmikloomadele.
  3. Tunnistage transportimise riske.

Koeraomanikele

  1. Äärmuslikel juhtudel (agressiivsus, destruktiivsus) võime keelduda edasisest majutusest.
  2. Võtame ühendust alternatiivse hoolduse korraldamiseks.
  3. Rünnakute korral vastutab omanik tekkinud kahjude eest.
  4. Soovitame kolmandatele isikutele vastutuskindlustust.

Tervis ja Hügieen, Vanus, Emased ja Isased

  1. Jälgime dieeti ja kontrollime kõrvu, silmi, hambaid, karva ja väljaheited.
  2. Märjaks saanud loomi pestakse ja kuivatatakse.
  3. Omanik peab deklareerima veterinaar- ja käitumisprobleemide ajaloo.
  4. Raviseisunditest tuleb teatada broneeringu ajal.
  5. Jätame endale õiguse keelduda haige või agressiivse looma vastuvõtmisest.

Kirbu- ja puugiravi

  1. Kõik loomad peavad olema kaetud tuntud kirbutõrjega.
  2. Kirbustega saabunud loomadele manustatakse ravi.
  3. Ei vastuta hoolduse ajal saadud kirbuste eest.

Emased ja isased

  1. Võtame vastu steriliseerimata emased, välja arvatud tiined või innakusajal olevad.
  2. Kuni 10-kuuseid steriliseerimata isaseid võtame vastu.
  3. Täiskasvanud steriliseerimata isaseid ei võta vastu emaste kohalolekul.

Vanus

  1. Minimaalne vanus: 3 kuud.
  2. Maksimaalset vanust ei ole (armastame eakaid loomi!).

Vaktsineerimised, Ussitõrje, Puugi- ja Kirburavi

  1. Kõik loomad peavad olema ajakohaste vaktsineerimiste, ussitõrje ning puugi- ja kirburaviga.
  2. Vaktsineerimisraamat tuleb esitada iga pansioniperioodi alguses.
  3. Loom tuleb tuua tervena ja puhtana.

Ravimid ja Veterinaarinfo

  1. Ravimite manustamine on tasuta.
  2. Haigestumise korral viime loomaarsti juurde.
  3. Nõustute, et Lemmika võib teha veterinaarilt saadud nõuannete põhjal otsuseid.
  4. Omanik vastutab veterinaarkulude eest.
  5. Soovitame lemmikloomakindlustust.

Kahju Meie Varale

  1. Lemmikloom ei tohi tavapäraselt närimise, kriimustamise või lõhkumisega kahjustada.
  2. Kontrollimatuse korral võidakse loom puuris hoidaTekitatud kahju eest vastutab omanik.

Koduvisiit Spetsifiline

Koduvisiidi vastutuse piirangud

  1. Koduvisiitide ajal on Lemmika vastutus varalise kahju eest piiratud Lemmika personali poolt tekitatud otsese kahjuga ega hõlma kahju, mille on tekitanud lemmikloomad tavapäraste hooldustoimingute käigus. 
  2. Lemmika ei vastuta külastuste vahel tekkinud varakahjude, järelevalveta jäetud lemmikloomade tekitatud kahjude ega ilmastikutingimuste, sissemurdmiste või muude Lemmika kontrolli alt väljas olevate väliste tegurite tagajärjel tekkinud kahjude eest.

Suhtlus ja Nõusolekud

Suhtluskanalid

  1. Vastame mõistliku tööaja sees 10:00-18:00, E-R.
  2. Ei võta vastu suhtluskatseid väljaspool tööaega.
  3. Ei saa iga päev uuendusi anda, kuid teatame vajadusel.

Fotod ja sotsiaalmeedia

  1. Teeme pilte, mis võivad ilmuda veebilehel või sotsiaalmeediakanalites.
  2. Eeldame nõusolekut, välja arvatud eelnevalt teatatud keelud.
  3. Pildid ja videod ei kustutata pärast postitamist.
  4. Ei kasuta materjali ebaseaduslikel eesmärkidel.

Mahajätmine, LUGEGE HOOLIKALT

  1. Kui loomapere ei tule järele 7 päeva jooksul pärast kokkulepitud aega, loetakse loom mahajäetuks.
  2. Lemmika võib looma uuesti koju paigutada või müüa.
  3. Mahajätmise tasu: 500€.
  4. Teatame võimudele ja varjupaikadele mahajätmisest

Vastutus ja Hüvitamine

Vastutuse piirangud

  • Lemmika vastutus on piiratud lepingu väärtusega.
  • Lemmika ei vastuta kaudse kahju, saamata jäänud kasumi või eriliste kahjude eest.
  • Lemmika ei vastuta lemmiklooma vigastuste, haiguste või surma eest, mis tulenevad:
    • Lemmiklooma olemasolevatest tervislikest seisunditest
    • Lemmiklooma agressiivsest käitumisest teiste loomade vastu
    • Ettenägematutest õnnetustest hoolduse ajal
    • Vääramatu jõu olukordadest (looduskatastroofid, tulekahjud jms)

Hüvitamine

  • Omanik kohustub hüvitama Lemmikale kõik kahjud, kulud ja õiguskaitsevahendite kasutamise kulud, mis tulenevad:
    • Lemmiklooma agressiivsest käitumisest teiste loomade, inimeste või vara vastu.
    • Omaniku poolt vale või puuduliku teabe andmisest lemmiklooma tervise, käitumise või vajaduste kohta.
    • Nõuetele mittevastavast vaktsineerimsest, tervisekontrollist või paraziiditõrjest.
    • Lepingu rikkumisest omaniku poolt.

Kolmandate isikute nõuded

  • Omanik vastutab täielikult kõigi kolmandate isikute nõuete eest, mis tulenevad tema lemmiklooma käitumisest.
  • Omanik kohustub kaitsma Lemmika kolmandate isikute nõuete eest ja hüvitama kõik sellega seotud kulud.

Maksimaalse vastutuse piir

  • Lemmika koguvastutus ükskõik millise juhtumi korral ei ületa kunagi viimase 12 kuu jooksul omaniku poolt makstud teenustasude kogusummat.

Kindlustuse nõue

Tungivalt soovitame omanikul omada lemmikloomakindlustust, mis katab:

  • Haigused ja õnnetused
  • Kolmandatele isikutele tekitatud kahju (vastutuskindlustus)
  • Veterinaarkulud

Vastutusest vabastamine

Omanik vabastab Lemmika vastutusest kõigi riskide eest, mis on seotud:

  • Lemmiklooma transportimisega
  • Lemmiklooma sotsialiseerumisega teiste loomadega
  • Veterinaarabi osutamisega hädaolukorras
  • Lemmiklooma käitumisega väljaspool Lemmika kontrolli

Vaidluste Lahendamine

Läbirääkimised

  • Kõik vaidlused püütakse kõigepealt lahendada heatahtlikkude läbirääkimiste teel.
  • Omanik peab esitama kirjaliku pretensiooni Lemmikale 7 päeva jooksul pärast probleemi tekkimist.
  • Lemmika vastab kirjalikule pretensioonile 14 päeva jooksul.

Vahendamine

  • Teenuslepingust tulenevad vaidlused lahendab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet.
  • Vahenduskulud jagatakse poolte vahel võrdselt.

Kohtulik vaidluste lahendamine

  • Kui vaheldusmenetlus ei õnnestu, lahendatakse vaidlused Eesti kohtutes.
  • Kohtualluvus: Harju Maakohus (esimese astme kohus).
  • Kõik vaidlused lahendatakse Eesti Vabariigi õiguse alusel.

Aegumine

  • Kõik nõuded aeguvad 1 aasta jooksul pärast teenuse osutamise lõppu.
  • Varalise kahju nõuded aeguvad 3 aasta jooksul.

Õigusabi kulud

  • Kaotanud pool hüvitab võitnud poole õigusabi kulud kohtumenetluses.
  • Vahendamise korral kannab iga pool oma õigusabi kulud

Kiirmenetlus

  • Kuni 1000€ väärtuses vaidlused võib lahendada kiirmenetluses.
  • Pooled võivad kokku leppida elektroonilises suhtluses vaidluste lahendamises.

Tarbijavaidlused

  • Tarbija võib pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti poole.
  • Võimalik on kasutada Euroopa Liidu veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi (ODR).
  • Tarbijal on õigus pöörduda tarbijate organisatsioonide poole nõuande saamiseks.

Jõustumatu klausel

  • Kui mõni käesolevate tingimuste osa osutub jõustumatuks, ei mõjuta see ülejäänud tingimuste kehtivust.
  • Jõustumatu osa asendatakse lähedasima lubatud alternatiiviga.

Teavitamise kohustus

  • Pooled kohustuvad viivitamatult teavitama üksteist kontaktandmete muutumisest.
  • Kõik teatised loetakse kättetoimetatuks, kui need on saadetud viimati teada olevale aadressile.

🐶 Care & Loving Pet Boarding 🐱

Rohkem Meilt

Ettevõte

Lillika OÜ (Registrikood 16767755)

Pallasti tn. 16 – 44, Sikupilli
Tallinn, 11416